söndag 19 december

Idag gick vi upp hyfsat tidigt för att ta farväl av våra gäster och se till så att taxin hämtade dem på avtalad tid. Efter det körde vi ner för att käka frukost och sedan vänta på nya gäster i hamnen. Inga gäster kom! Det är nämligen Rickards jobbarkompisar som ska komma idag och vi visste inte om de skulle komma med förmiddagsbåten eller eftermiddagsbåten. 
Nu ska vi köra ett ryck med lite städning och annat skoj så här är fint tills familjen kommer imorgon. Jag fick sms av Jenny imorse att de är framme i Bangkok! Skönt!
Later!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline Rumpunen

Hejsan Julia!

Så kul att läsa din blogg och kunna hänga med i allt ni hittar på! Fortsätt gärna:) Skönta att läsa att familjen har kommit fram till Bangkok och jag hoppas ni kommer att ha det super tillsammans. Hälsa alla och ge Verica och Tony en extra julkram från mig;) GOD JUL och ett SUPER nytt år önskar jag alla er!! F*n vad jag är avondsjuk på er där långt borta i paradiset....här är det ju svinkallt och extremt mycket snö.....det ska bli -30 nästa vecka har någon sagt ;( Inte klokt ju. Vill också vara i Thailand!:)

Kramelikram från Jacq

2010-12-19 @ 14:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback