då var det dags igen!

Holy macaroni! Jag har rastat fläsket!
När jag klev upp i morse hade jag en konstig känsla som jag nästan aldrig tidigare upplevt. Något sa mig att jag ville träna efter jobbet. Så jag packade med mig min träningsväska och pinade ner till skolan.

Och nu, många timmar senare är jag tillbaka hemma. Ni ska då inte tro att jag var på gymmet många timmar.. no no, en halvtimme fick räcka gott och väl. Jag kan ju inte slita sönder min kropp på första försöket. Nästa gång jag tränar kanske jag ökar passat med 5minuter. Tillslut orkar jag kanske vara där i en hel timma! Men mer än så kommer det aldrig bli. Jag får träningsvärk bara av att tänka tanken!

Dags för soffan. Den har jag gjort min förtjänt av idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback