Jenny tar examen!

På fredag tar min superduktiga syster Jenny examen. Gud vad härligt det måste kännas för henne. Då är hon en klar och färdig sjuksköterska! Ready to kick some ass at the hospital (inte bokstavligt talat förhoppningsvis!)
Iallefall, hon tar examen och det ska firas! Därför har jag nu ordnat hennes present från mig & Rickard (den är från Joakim också men han kommer antagligen inte lägga några pengar!) Jag är så himla avis på det hon ska få från mig.. hade gärna velat ha det själv men jag har inte råd med det.
Därför håller jag min ena tumme på att hon inte ska gilla det så jag kan ta det själv :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det känns verkligen helt underbart!!

Måste erkänna att jag är lite nyfiken på presenten... :) Men lilla jullegull, du får önska dig samma av mig sen då!! Love you! <3

2010-01-12 @ 23:33:08
Postat av: J

Åh, blev det den du skulle köpa från början eller? Avis isf..

Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:21:33
URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback