18 MARS

Jahopp, Hylte Volley förlorade förra matchen mot Örkelljunga och har nu spelat klart för denna säsong. Tråkigt för Hylte då 1/3 av startsexan inte kunde spela pga skador. Först bröt Sean foten och sen hoppade Matts hälsena av så han blev tvungen att flyga hem till USA för att opereras. Nåväl, Rickard blev utsedd till matchen bästa spelare, vilket jag tyckte var skoj!
Direkt efter förlusten. Lille Rickard sitter på golvet och är inte allt för munter!


Annars flyter veckan på ganska bra. Hur kan det redan vara torsdag? Hela dagen har jag gått omkring och trott att det är onsdag! Bättre det än tvärt om!!
Helgen är fortfarande inte spikad. Vi funderade först på att åka in till Halmstad, spela lite bowling och käka gott. Sen behöver jag också fixa inför min föreläsning som jag ska ha på Sturegymnasiet nästa tisdag. Som jag har fattat det så ska de ha någon slags 'efter gymnasiet mässa'och jag blev tillfrågad att komma dit och berätta om Au Pair livet och allt vad det innehåller.
Det kommer bli väldigt skoj men jag måste komma på vad jag ska prata om. Ska antagligen sätta ihop ett bildspel också.. bara det att man har ca 2000 bilder att välja mellan. (Partykvällarna i NYC kan man sålla bort ganska så snabbt ;)

Nåja, det var allt jag hade att säga just nu.

So long!


Kommentarer
Postat av: Anonym

so long to u as well, sucker!!!



=) Jag har ju lite roliga saker att berätta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback