Uppsala calling

Kära läsare,

Här kommer en solig hälsning från Uppsala. Idag började vi dagen med en sightseeing runt om i Uppsala. Vi åkte runt till massa fina ställen. Åkte även bort och kollade in skolan som jag förhoppningsvis kommer läsa på någongång i framtiden, Sveriges Lantbruks Universitet.
Sedan tog vi en fika ute i solen innan vi styrde kosan hem till Rickis föräldrar igen.
Kvällen avslutades med tacos och en runda Wii Bowling, där jag spelade skiten ur alla och utsåg mig själv till stormästare!

Nu är det läggdags för imorgon blir det tidigt uppstigning. Vi ska åka in till Stockholm och gå på Cosmonova. På kvällen ska vi först hem till Rickards syster Sofia och hennes pojkvän Sebastian för att äta. Efter det blir det en äkta bowlingturnering. Jag skulle kanske inte kaxat upp mig så mycket innan idag när vi spelade. Att jag har gått på bowling är ju sanning. Att jag har spelat klubbmästerskap i bowling är också sant... jag hoppade dock över en inte så viktig detalj, att jag kom på 5e plats! Inte illa pinkat tänker ni nu då. Nja, vi var ju bara 6st som ställe upp...

Jag återkommer med resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback