storshopping!

Idag drog vi på spenderarbyxorna och körde ut på en riktig storhandling. Jag var först ut med att köpa. Eftersom jag använt samma linne sedan vi kom kände jag att det var på tiden att kosta på mig ett nytt. Det fick bli ett rosa Rolling Stones linne som kostade 150 bath - 40 kr. Jag är mycket nöjd över mitt köp och satte på mig det redan i butiken!!
Rickard har så mycket kläder med sig så honom slösade vi inga pengar på. Istället köpte vi massor med mat. Det blev apelsinmarmelad, rostbröd, paprika, broccoli, morot, cocosmjölk, 10 liter vatten och en hel del andra saker. Inte nog med det, vi beställde även homedelivery mat ikväll. Okej, jag beställde genom Rickards så fick han köra och hämta. Det blev alltså homedelivery för min del och selfdelivery för hans del! 
Vi spräckte budget med det dubbla så nu får vi leva fattigt i en vecka istället, men vi är lika glada för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback