dyr men snygg :)

Här har ni den, min första designerväska. Den kostade en smärre förmögenhet man ack så nöjd jag är över mitt köp. Jag har länge velat ha en snygg designerväska och denna föll rakt in i alla kriterierna jag sökte. Klassisk, stilren och helt underbar!
Googlade väskan och hittade en bild på fd. Spice Girls bruttan Emma med likadan väska som jag köpt!
Sen hittade denna underbart matchande kuvertväskan. Hade den inte kostat 800 dollar hade jag inte tvekat en sekund. Om man ändå hade obegränsat med pengar... ;)

Kommentarer
Postat av: Jo

Bra val Julia. Stolt över dig;)Fett snygg hoppas den är för uthyrning..

2010-09-02 @ 16:16:21
Postat av: Jenny

Grymt snygg! Hoppas du lämnar den hemma när du drar till thai!! ;)

2010-09-04 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback