bebis nummer 2

Hur kan jag ha glömt visa er något så vackert? Ni kommer väl ihåg att jag berättade om mitt senaste väskköp för ett tag sen?
I Bangkok la jag nämligen vantarna på en helt underbar Marc By Marc Jabobs väska, eller kuvertväska, eller stort kuvertväska skulle man kunna kalla den - skit samma. I Love It!
I somras blev jag med min första designerväska, en Dolce & Gabbana som jag också fullkomligt älskar och längtar efter. Den kostade, precis som denna, en liten förmögenhet så min Marc får snällt ligga och vänta i sin påse tills dess att jag kommer hem till Sverige!
Jag köpte även en Balenciaga Weekendbag, men det var en kopia som jag köpte på MBK så den skiter
jag i att visa. Kopior kan ju vem som helst ha råd med men mina dyra väskor har jag knegat och slitit
för så de är jag lite mer stolt över!
Nu kommer det nog ta ett bra tag innan jag har sparat ihop till nästa offer. Jag skulle inte precis
kunna påstå att jag torkar mig med sedlar här i Thailand ;)
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jenny

SNYGG!!!

2011-02-03 @ 21:57:53
Postat av: Anonym

Den är riktigt snygg Julia. Du har lyckats igen ;)

2011-02-03 @ 22:29:30
Postat av: Jo

Johanna gillar=)

2011-02-04 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback