ingen skön massage!

Den senaste veckan har jag haft lite ont i ryggen. Jag misstänker att det beror på våra sängar. De flesta som varit i Thailand vet kanske att de thailändska sängarna är inte kända för att vara speciellt mjuka.. snarare stenhårda! Mina föräldrar köpte ändå madrasser som ska vara extra soft. Hur är då de som inte är soft?
Nåväl. Jag ville självklart få ordning på ryggen så jag moppade ner till mitt favorit-massage-hak, Infinity Massage. Något jag ångrar enormt idag. 
Jag var helt säker på att hon plockade ut hela ryggraden, hoppade på den och sen satte in den igen. Hon knådade så hårt att jag trodde hela massagebordet skulle ramla ihop. Ni fattar va?
Trots att hon knådade hårt som fan gjorde det inte jääätteont. Förens idag! Jag är så jäkla öm!!! Rickard fick undersöka mig rygg efter blåmärken, han sa att jag inte hade några men jag tror inte honom riktigt!

Såhär såg det ut igår


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att det inte var riktigt så illa som på bilden, haha!

2011-03-04 @ 17:58:22
Postat av: Claudia

Haha när vi var där tog dom i så in i helvete på mig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback