tjyvajävel!

I brist på annat, eller egentligen var det mest något att sysselsätta mig med istället för att plugga serbiska glosor, klickade jag precis hem lite nya plagg. Det händer ytterst ställan att jag shoppar, de kläder som hänger i garderoben får oftast hänga med tills de faller i bitar.
Inte tala om fynden jag gjorde tidigare i veckan när jag var nere i källaren och rotade i mina och Rickards flyttlådor, där hittade jag "nya" plagg som jag helt glömt bort! Perfekt!
Jag handlade inte bara till mig utan även till Rickard den stackaren. Han hade nämligen inbrott i bilen när han kom tillbaka till Uppsala tidigare i veckan.. och i bilen låg hans väska med alla kläder och saker han haft med sig hit, alla hans nya volleybollkläder & skor och sist men inte minst två påsar hallongrottor som jag bakade i veckan.
Måtte tjyven gilla mina grottor!!!

De kanske inte är de vackraste grottor, men jag kan lova att den andra plåten blev mycket bättr
Förresten, glöm inte kolla i Hallandsposten imorgon eller på lördag. Då kommer förhoppningsvis Rickards intervju med!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback