Mycket att se fram emot!

Imorgon efter jobbet ska jag iväg på något oerhört spännande! Jag är otroligt förväntansfull och spänd så jag hoppas att det ska gå vägen och leva upp till mina förväntningar. Vad det är jag ska göra berättar jag om efteråt, ifall det skulle bli ett totalt fiasko!
Vad som däremot händer imorgon kväll ser jag ännu mer fram emot. Då sätter jag mig på flyget mot Arlanda och en helg i Uppsala hos Rickard!!! Det var längesedan jag var upp nu så jag ser mycket fram emot helgen!
Jag på Arlanda förra sommaren när vi flög upp.

Kommentarer
Postat av: Jo

Kom Igen Julia, en liten update!

2011-10-24 @ 21:59:04
Postat av: Jo

Kom Igen Julia, en liten update!

2011-10-24 @ 21:59:41
Postat av: Karlsson

Håller med Jo! Dags för update! Vad har hänt, vad var den roliga saken, hur var helgen? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback