händelselöst..

Det är jättekul att åtminstone två stycken tycker att jag ska uppdatera oftare i bloggen! Tyvärr måste jag göra er besvikna. Många inlägg framöver kommer det antagligen inte bli.. men man ska aldrig säga aldrig!
Det händer verkligen ingenting i mitt liv som är värt att berätta om och därför har jag inget att dela med mig.
Idag efter jobbet åkte jag, mamma och pappa ut till vårt hemliga ställe och plockade en hel drös med trattkantareller! Efter en timma hade jag ont i både rygg och händer så då begav vi oss hem igen.
Ikväll kommer älskade Rickard. Åh, som jag saknar honom varenda sekund! Tyvärr kommer vi bara ses i några få timmar för redan på lördag morgon ska han iväg på annat resten av helgen innan han åker tillbaka hem till Uppsala.

Vi får se när jag dyker upp här nästa gång! Kanske redan imorgon om jag inte har annat för mig!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mums.På söndag ska vi plocka i Upplandskogarna.

2011-09-16 @ 19:13:51
Postat av: Jo

Julia snälla ta mig med på svampplockning en dag.

2011-09-17 @ 08:20:12
Postat av: josse

Jag vill ha mera uppdates =)

2011-09-18 @ 02:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback