Thailand -12

Resan till Thailand i sommar är bokad och det gör mig väldigt glad. Jag har länge funderat på hur många veckor jag ska vara nere, ifall jag ska åka dit tillsammans med Rickard eller ifall jag ska åka ner tidigare och sedan åka hem tillsammans med honom.
Det blev det senare alternativet, jag reser dit själv den 24e juni, Rickard kommer i mitten av juli och sen åker vi hem tillsammans den 10 augusti! Vi kommer även göra en liten avstickare och besöka Koh Phangan (inte under full-moon!) och Koh Samui, som är Koh Taos grannöar, under några dagar!
Jag längtar otroligt mycket till vårt egna lilla paradis Koh Tao, efter maten, alla mina thailändska vänner och självklart efter min älskade Loppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback