Roadtrip!

Idag åkte jag med Kim ner till Helsingborg, hennes hund Selma haltar och behövde göra ett besök på djursjukhuset. 

Medans Kim var inne med Selmis stannade jag i bilen med Milo. Tiden gick och Kim kom aldrig tillbaka, Milo började skrika och jag fick panik! Vad gör man med en unge som gallskriker? Jag provade med nappen, det hjälpte ej. Jag provade att lyfta upp honom i famnen, det hjälpte ej! Har han bajs i blöjan eller? Skriker de om de har bajs i blöjan? Hur byter man en blöja? Är han hungrig? Skriker han då? 
Fram med en blöja och ersättning, vilket gör jag först? Äh va fasen, mutitasking! Jag bullade upp en filt och stoppade flaskan i munnen samtidigt som jag gav mig in på mitt livs första blöjbyte! Precis när jag fått av den bajjiga blöjan kommer Kim ut med Selma! Hon blev impad över min insats och jag var stolt som tuppen :) 

Vi hann även med en snabb runda på Väla där jag inhandlade kavajen på bilden nedan samt byxorna som hänger bakom!

Kommentarer
Postat av: Jo

Bra jobbat!

2012-06-18 @ 22:10:02
Postat av: Jo

Bra jobbat!

2012-06-18 @ 22:10:04
Postat av: Emmelie

Hihi...snyggt jobbat! Klart du ska vara stolt :) ses i morgon då kanske du får öva på Ebbis... Moooahhh!!! Kramar

2012-06-19 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback