Student tider!



Nu nalkas det snart Student. Känns nästan overkligt att det snart är slut. I tolv hela år har man slitit i skolan.
Det började på Elias Fries där man gick från ettan - sexan med "den oförglömliga klassen". Det finns nog ingenting som jag kommer ha så starka minnen ifrån som jag har ifrån den tiden. Man kan sitta och prata i flera timmar om den tiden och allt jävelskap vi hittade på varje dag.
 
Sen var det högstadiets tur, detta på Örnaskolan. Även här hade jag turen att komma i en väldigt bra klass. Vissa delar av klassen allefall! Ända sen dagis har Jag o Jojjo gått i samma klass och så fortsatte det även här. Jag hade mina trogna vapendragare Sandra & Mia i denna klass med, som gjorde att varje dagarna blev lite extra roliga!

Och mina sista tre år har jag spenderat i Halmstad på Sannarpsgymnasiet. Det har vatt segt att åka med helvetetsbussen typ 3 timmar varje dag. Men när man vet vad som väntar så gör det faktist ingenting. För ska jag vara ärlig så har jag nog VÄRLDENS BÄSTA KLASS. Ettan och tvåan var okej, men trean har verkligen varit as rolig. Allt som har med studenten är bara så nice! Och nu är det inte många dagar kvar till vi slutar!!
Det känns både bra och dåligt. Lite läskligt typ. Men skit samma, vi tar studenten och det kan ju inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback