Hemma igen.. !

Home sweet home... ja, det är väll så man brukar säga. Och klart att det är gott att vara hemma, men nu när man väl är hemma hade man mer än gärna åkt tillbaka till koh tao och varit där några veckor till!
Det bästa är ändå att få komma hem till min älskade Maja! Hon har verkligen saknat mig, det märker jag! haha! Hon sover hos mig hela tiden o föjer mig vart jag går! Min älskade bebis :)

Nu har man bara en månad här hemma, eller inte ens det, 20 dagar typ.. och sen flyttar jag till USA. Jag kan verkligen inte förstå det. Det ska bli så hiiiimla kul men jag är otroligt nervös, det måste jag erkänna!
Känns som alla lämnar hylte nu!! Mia drog till australien för att ragga surfare, Johan åkte in i lumpen någonstans (kommer inte ihåg vart!), Jojjo flyttar till jönköping för att plugga och Jag o Sandra drar till självste staterna av Amerikat! Woho!! Vi e typ coola allihopa!

tack o hej. Orkar inte skriva mer nu, ska ner o kolla på min Scrubs box! :D


Kommentarer
Postat av: Philip

Roligt att ha dig hemma igen :) Älskar dig!

2007-08-04 @ 13:54:51
Postat av: Jo


hej fan vad nice att du är hemma=) fest på onsdag! JA TACK

2007-08-06 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback