Sjukhus besök

Idag var jag tillbaka på sjukhuset, jag var där för att träffa, antagligen världens bästa käkkirurg, Peter Abrahamsson! Till den mannen kommer jag vara evigt tacksam hela mitt liv! <3
Fick röntgas o lite sånt när jag kom dit o sen fick jag träffa honom! Då skulle vi kolla på mina "före bilder". Det var verkligen en av de jobbigaste sakerna jag har gjort på länge. Jag höll på att börja gråta så jobbigt jag tyckte att det var. Usch!
 Folk som har sett mig många gånger efter operationen och vant sig vid hur jag ser ut nu tycker inte att det är så stor skillnad från innan. På ett sätt tycker inte jag heller att det är så stor skillnad.
Men när jag fick se bilderna idag gjorde det riktigt ont i hjärtat på mig!!
Tack Peter, för ett UNDERBART arbete!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback