God Jul sverige!

God Jul allihopa!
Min julkänsla ligger väl ungefär på noll om jag får uttrycka det så.
Familjen ringde mig i morse och önskade mig God Jul. Jag vill också hem och kolla på kalle anka och kan du vissla Johanna!
Men jag lyckades hålla tårarna inne och inte bryta ihop totalt. Jag har ju trottsallt valt själv att inte vilja åka hem och fira jul.
Jag, Paul och tjejerna har precis varit över hos grannarna på julfest. Träffade Richards föräldrar där så de bjöd hem mig på julfest hemma hos dem ikväll så det blir nog att jag kör över dit. Fast Richars jobbar.. men men!
Nu ska vi snart till kyrkan och kolla på tjejernas julpjäs!

60799-653


Vart fan e mina klappar? Har inte fått öppna en enda om jag säger så...

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man vet att man har vanner som alskar en sa behover man inga klappar! Love u mostly!

Postat av: Anonym

Trivs du där?

2007-12-28 @ 21:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback