Snyggingen på klubben!!!!

Såhär gick det till igår när jag o fia va på klubben med hennes familj och käkade:

Sen lämnar fias familj oss och det e bara hon och jag kvar!

När vi går ut går han bort och ställer sig vid utgången och säger hejdå som vanligt! haha! Fia säger sen något i klass med detta;
'va faan, sluta va så feg o gå bort o ge han ditt nummer!!!!'

Julia; 'men jag våågar ju inte!!'

Fia; ' gör inte du det gör fan jag det!!'

Julia; 'vill du göra det? :D'

Då går hon bort, frågar efter papper o penna.. skriver mitt nummer på en lapp, kliver in i baren och knackar honom på ryggen!


Vad jag har fattat det gick det till exakt såhär:

knacka knack!

Fia, ' Hey, this is Julias number! Call her'

Richard; ' okey!!'

alla andra som jobbar där; ' Wohoooo!!!! YEAH!'
Fia; ' Im soo good, I took care of this for you guys!'

Fia; ' have a nice day! bye!'

Richard; 'Hey!.. You!'

Fia; 'Yeah?'

Richard; 'THANKS!!!'


Sen bokstavligttalat dansade han, och det va inga små moves han körde heller! haha!!
Ja vet att jag e världens mesigaste! Men vad har man inte kompisar till! :D
TACK FISEN!!!
Nu ska jag bara sätta upp dig på en date med Jesse på klubben!.. plus hoppas på att snyggingen ringer! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback