Alla hjärtans dag!

Idag vill jag ge världens största hjära till en av mina bästa kompisar!
Hon heter Johanna Hallström och är guds gåva till mig! :)
Det finns inte många som henne, eller det finns ingen som henne..
Ingen som ställer upp så otroligt mycket som hon gör, som sätter andra i första hand istället för sig själv, som vill så himla väl, som sprider så otroligt mycket glädje bara av att finns i ens närhet, som man känner sig så himla trygg med. Ja, hon har helt enkelt allt det som alla söker efter hos en kompis!
Tack för att du vill vara min vän Johanna, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag känner likadant för dig, även om jag är lite snällare=)
L
O
V
E

Y
O
U

2007-02-14 @ 17:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback