Finns det något att reda ut?

Denna lilla skit sak började som ett skämt. Varför stannade det inte så?
Eller stannade det så? Ja, för vissa gjorde det nog det, för andra gjorde det inte det.
Om det gjorde det för mig eller inte kan jag faktist nog inte svara på. Tror jag. eller jo det kan jag faktist. Jag tror att om folk hade uppfattat allt som ett skämt kanske jag hade vågat känna annorlunda.
Visst att jag sa saker på fyllan, men det uppfattades lite fel enligt mig.
Jag kan säga saker som jag egentligen inte menar, bara för att folk ska tro det, och då ljuger jag för er. Jag kanske inte vill säga sanningen egentligen. Men Jag vet den och det räcker, tro vad ni vill men ni behöver inte säga till mig att ni VET saker. För det gör baaara jag! Verkligen Ingen annan.
För att få ett slut på detta så måste jag säga att; Nej, jag är inte kär i honom!


Kommentarer
Postat av: Jo

Julia Julia, någon har gjort en höna av en fjäder, eller en hel jälva höns familj. Jag tror det är en som vil sabba=( aja men vi vet, jag vågar säga att jag VET hur det är=)

2007-02-28 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback