Bangkok imorgon :S

Idag är det sista kvällen på Koh Tao för detta året, det känns lite sådär faktist! Förra året var jag här i 5 veckor och nu har jag bara vatt här i 5 dagar typ! Men de har vatt 5 underbara dagar allefall!
Jag vill inte lämna den goda maten här... idag kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle käka så jag beställde in allt jag ville ha istället, haha!
Annars har jag o jocke bara legat på stranden idag eftersom mam & pap jobbade. Det e 35 grader i vattnet här, underbart. Jag o Jay (som jag kallar honom!) som jobbar här på bans låg i vattnet o njöööt! Vill inte lämna det!!!!!

Imorgon åker Jag o Joakim till Bangkok o sen den 31 åker vi hem. Jag kommer säkert börja lipa som jag gör varje gång. hehe.
Nu när man tänker efter vill man inte alls åka hem... varför ska man hem till ett regnigt o grått sveriga när underbara Thailand finns?
Mamma o Pappa får väll njuta lite åt mig med nu när de stannar kvar!!

Nu ska jag dra mig tillbaka hemåt. Har inte riktigt bestämmt mig om det blir party, halvlugnt eller ingenting ikväll. Om Jay sitter där borta o dricker så stannar jag! Annar blir det hem o sova!

- Alla som ska till Mibben ikväll får ha det skojj som fan! (antisar rockar åt andra antisar) Förlåt mia att jag inte kunde vara där, men du sa allefall att jag hade en godkänd ursäkt och det va ju bra!!! Lycka till i Australien, Babe! PS. Gör lite nytta i hemligabloggen!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hejdå Julia!
Kommer sakna dig sjukt! Nu åker jag upp till sthlm! Sen åker jag imon klockan 1! vi måste hålla kontakten!! ha de nu bra! pusss! =)

2007-07-30 @ 12:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback