Gooodmorning Vietnam!

Godmorgon gott folk!
Idag blev jag lyckligtvis vackt av ett sms pa mobilen :) hehe!
Men det gjorde inte sa mkt eftersom klockan var 10 och da ar det dags att ga upp! iofs lag jag kvar i sangen i 2 timmar till!
Nu har jag o pappa varit o kakat frukost (lunch?). Ska antagligen aka bort till en marknad/varuhus snart o kolla vad de har dar! Annars finns det inga planer for dagen.
Ska bli skont att lamna vietnam pa tisdag och flyga till Malaysia och sedan vidare till underbara Koh Tao, Thailand!

Jag antar att Vice o Spejje (Sandra & Mia) intar Bastad snart :)
Ni far ha det superskojj Babes! Alla antisar rockar at andra antisar!!!

Kommentarer
Postat av: Philip!

Förlåt för att jag väckte dig!!! :)

2007-07-08 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback