Hem till Sverige idag :S

Jaha, sista dagen i Thailand idag!
Det känns faktist väldigt skönt att få komma hem lite. Att få träffa MajsBajs min älskade!
Idag och igår har vi sprungit runt som galningar och shoppat.. fast jag har inte alls köpt så mkt i år som jag brukar. Men men.
Hinner tyvärr inte skriva mer nu för jag o Joakim ska dra o käka o sen ska vi tillbaka till mandarin o sen åka.. !
Men, jo det ska blir goddie att komma hem till mitt egna rum o allt det där. Men jag hade lätt åkt till koh tao, till mamma o pappa, igen o vatt där några veckor till. Men de får väll njuta åt mig med!
Skriver mer imon (eller kanske övermon, för jag ska bara sova imon).

Mia Mia, älskade Mia, Kommer kännas konstigt att du inte e hemma när jag kommer hem imon, men idag åker du! Det kommer gå svinigt bra som jag sa innan!
Jag o Vice, kommer sakna dig, fast alla trogna kommer hålla kontakten i hemliga!

Kommentarer
Postat av: Jo

VÄLKOMMEN HEM DARLING=)

2007-07-31 @ 11:35:27
Postat av: Anonym

här hålls kontact!!! Men den lilla råttan "GLÖMDE" skriva avskedsinlägg.... är hon en äkta?

Postat av: Anonym

välkommen!!!!!!!!!!

2007-07-31 @ 22:09:32
URL: http://sandrisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback