Malaysia nasta!!

Sista blogg inlagget fran Vietnam kommer har :)

Igar blev det sent eftersom jag o pappa lag uppe och kollade pa wimbeldon (hur fan det nu stavas) finalen!
Sen upp tidigt, klockan 11 idag, riktigt soligt ute sa jag o pappi gick ner till beachen!
Har legat dar hela dagen och nu ikvall var vi ute o kakade pa fin resturang alla 4a! :) Sista kvallen med ganget, haha!
Imorgon klockan 6 (!) pa morgonen kommer taxin o hamtar oss som ska kora oss till flygplatsen!
Sa ska vi flyga till Saigon for att traffa Jenny o Mamma! :D
Sen fran saigon till bangkok och efter det fran bangkok till Malaysia! jag kommer ha ooont i roven efter att ha suttit i flygplan hela dagen!!
 Ska bli skont att lamna detta landet.. och jag ar nastan saker pa att jag aldrig kommer att komma tillbaka hit :)
Kommer antagligen vara mkt coolare i Malaysia, gillar redan det landet fast jag aldrig har varit dar!

ha sa skojj pa mandagsklubben ikvall alla som ska dit! Jag vet att  alla hade tyckt det vatt roligare om jag vatt med, men sorry babes! :)


Kommentarer
Postat av: Philip!

Snart blir det nog roger federer kallingar med i affären!:) skönt att du får träffa tjejerna i familjen igen! Blir ju inget festande för mig! Bajsjobb! Hoppas du får det underbart i malaysia!!! Jag vill vara med dig nu! Mysa på kvällen och hitta på roliga saker under dagen! Jag saknar dig! Räknar ner dagarna! Älskar dig din Philip!!!!!!!!

2007-07-09 @ 17:04:22
Postat av: Karlsson

Ciao Bella!!! På onsdag blir det Gessle-konserten, ska bli helt ok men får ju nästan vara helt torr, ska ju jobba på torsdag. Men en eller fem öl slinker nog ner. DU vet, vissa måste ju jobba och kan inte ligga på stränderna i Asien var och varannan dag! Haha, skojar med dig! Pusspuss

2007-07-09 @ 21:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback