Rockade med brossan!!

Resan hit till Koh Tao var ju en klass för sig. Jävligt jobbig o tråkig!
Men hur jobbig den ön var så var det  värt det. För Koh Tao är en klass för sig!
Här finns egentligen inte så mkt mer att göra än att dyka och eftersom jag inte tycker om det så borde det inte finns något att göra!
Men igår sov jag typ hela dagen eftersom vi hade rest hela dagen och natten dan innan.
Sen på kvällen skulle jag o lillebror Joakim ut o ta en dricka... men det slutade kanske inte som planerat! : )
Förfestade på bans med alla galna personer från England! Där va det typ roligast, Folk dansade nakna på bardisken (kanske inte folk med en kille!), Jag behöll kläderna på med dansade glatt på borden! Jag kunde ju inte motstå att köra lite sköna moves när de satte på Britney-medly! (Är man en äkta så dansar man satan till Brittan.. Vare sig!!! haha!)
Efter det åkte Jag o Santi bort till Lotus bar, men vi kom typ 10 min innan de stängde så jag, Jocke o en annan som jobbar på bans drog bort till AC bar o rockade!!
Kändes kanske lite konstigt att rocka med brossan med det fick funka. Vi var väl hemma runt 5 i morse typ!

Idag har man mått som man förtjänat. Jag har suttit i poolen och kollat på när mamma o pappa jobbat!
Lite tråkigt att de jobbar varje dag som jag e kvar nu, men vi ses ju på kvällarna allefall!
Sen har Jag o Jocke bara legat o solat typ. Inte ett moln på himlen idag! :D 

Nu ska jag hem o sova igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

här rockas till brittan!! yeeahhh! vad jobbar verre o tonnan med? dykintru?

Postat av: Anonym

här rockas till brittan!! yeeahhh! vad jobbar verre o tonnan med? dykintru?

2007-07-25 @ 22:22:57
URL: http://sandrisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback