anti 4-ever

Ofta när jag läser hennes blogg skrattar jag så jag gråter!
Speciellt när du skriver om våra underbara galenskap som vi lyckats hitta på!
Jag va tvungen att koppa detta från hennes blogg. Detta beskriver hur en natt med antisarna ser ut;

Förfesterna är alltid de bästa, schlagerplattan på, vinet står på bordet, tjejerna är laddade och håret sitter där det ska. Väl ute på klubben, dunkar musiken.. Justin spelas for fulla muggar och V trivs som fisken i vattnet. Det kryllar även av snyggingar (mer än tre räknas som kryllar), ser hur S trivs som fisken..Efter ett tag ser jag och C hur S raggar for fulla muggar från scenen. Kollar man längre bort så ser man A vid baren, kan tydligt läsa vad som står i hennes panna. Sedan forsvinner C, antignen hem till någon frisor eller till Borås, A hamnar inte heller där hon ska..31..hehe.. S försvinner som alltid med jämna mellanrum men stöter alltid på henne då och då in the dancefloor..Så kan en typisk utekvall se ut.. visst e det for underbart?

Allt kan hända när vi är i farten. Någon har blivit utslängd från sovplats, någon har hamnat i Borås fast sovplatsen var i GBG, någon har lekt med en frisör, någon skulle gifta sig, lagt en pizza eller två i taxi.. resten vågar jag inte skriva här. Tänk om någon som läser ringer min mamma?

Det roligaste är att detta verkligen är hur en kväll har sett ut! Minnen!!!

Så för allt i världen, missa inte
http://sandrisch.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhhaha, det ar ju sant ju!:) love antisarna! *smack*.. fasiken vilken bra reklam du gor for mig! :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback