jag saknar er!

När man befinner sig så långt hemifrån som jag gör nu, märker man hur mycket man saknar vissa personer.  
Jag har rest väldigt mycket hela mitt liv och har i princip nästan aldrig varit hemma något längre lov från skolan.
Som längst har jag nog varit nere i spanien eller i thailand i 2 månader, men då har jag haft delar av min familj med mig.
Men att åka till det stora landet USA helt själv var ett stort steg. Att lämna det man har hemma, sin familj och sina vänner. Hela ens trygghet.

Att märka hur mycket man egentligen älskar och saknar sina syskon är obeskrivligt! Känslan av att veta att min lillebror ska komma och hälsa på mig om 6 veckor får mig att bli glad hela tiden!
Att få prata med ens familj, höra deras röster och se dem i en webkamera gör mig lycklig!

Jag tror att detta året kommer att göra så att jag kommer närmer personer jag verkligen saknar. som exempel min lillebror som jag ibland skulle kunna slå sönder, som jag nu skulle kunna ge vad som helst för att få krama om!
eller att få veta att jag snart kommer få träffa Sandra. Åh vad jag saknar dig Sandra! Fast vi kännt varandra i en herrans massa år, har vi nog aldrig haft så bra kontakt som vi har nu.

Älskade vänner och familj, ni betyder så himla mycket mer än vad jag någonsin kunde förstå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you know that I love u...a lot!:)

Postat av: jo

det föll nog inte liten tår när jag läste detta! men säg inte det till någon! älskar dig

2007-11-17 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback