Dag 3 i New York

Igår kom vi hem till wash igen.. och som man brukar säga; borta bra men hemma bäst!
New York i all ära, men det finns inget som är så skönt som att komma hem!

På lördags förmiddagen åkte jag och Jenny in till city för att möta Sandra! Då tog vi första bästa gula ner till Soho för shopping (inte för min del eftersom jag e p a n k)
När  vi var klara där åkte vi hem till brooklyn, som tur va hade vi lägenheten själva eftersom aset skulle iväg o käka!
Det var mycket trevligt och sandras polare kom dit med! När vi var en vodkaflaska fattigare var det dags att dra in till city!
Vi åkte till ett ställe som heter Mansion, ascoolt verkligen! En av NYC största klubbar! Vi gick självklart in på VIP och hade 3 drinkbord. det fanns inte så mkt att klaga på lixom! eller jo, musiken sög enligt mig, hörde inte Britt så långt örat räckte!! och inte en enda babe såg jag! (sandra, vart i hell såg du alla babes?)

På söndagsmorgonen mådde man väl SÅDÄR!!! Det var ett jävla pain in the ass att åka hela vägen hem till wash. och när vi kom hem hade min familj värsta avskedsmiddagen för Jenny! Där satt man som ett krigsoffer och skämdes!!! Jag höll bokstavligt talat på att spy upp maten!

bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM MAN INTE ÄR FÖR FULL SÅ MINNS MAN!!!!! DE SPELA BRITT 2 GÅNGER, PIECE OF ME OCH GIMME MORE. BABSEN FANNS ÖVERALLT! CPPPPPP

Postat av: Mikaela

Anvander du fake-id eller slapps ni in anda? For du ar val inte 21?

2008-04-01 @ 18:46:38
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback