fia till er tjänst .

nu var jag här igen , fia. även känd som julias andra halva och högra tossing.
ett annat av mina smeknamn har tydligen blivit fisen vilket jag fortfarande håller på att utreder hur i hela friden det gick till. , för dom stackrarna som inte är med i svängen kan ju tro att det är för att min bakdel släpper ifrån sig ofrivilliga anonnser istället för en sån simpel sak som en mixning av namnet .

dagen har som alltid spenderats i bästa julia&fia anda även denna gång i shoppinheaven. humöret har vart sprillans glatt och internskämten har flödat mellan alla snärtiga amerikaner.
det är nästan så att man brister ut i sång och sjunger hulahula.
i detta nu smider vi planer för kvällen och försöker välja söndagens sista godsak.

just nu ligger det jämt mellan marabou daim och tom&jerry kex.
så vi gjorde det vi är bäst på , komprimissade.
en annan detalj jag kan avslöja är att julia är den bästa älskare och flickvän jag någonsin har haft.
vi är löjligt nykära och saknar varandra även fast vi står på samma fot.

nu ska jag ge henne en spank på rumpan och bjudapå ett toalettbesök.
tack och leverpastej , ses nästa vecka. samma tid samma kanal.

   image827
image828
  
image832
image833

puss och varsegod för dom vackra bilderna.
och självklart som alltid måste jag ju göra en reklampelare för min smaskiga blogg
där jag lämnar ut alla hemliga smaskigheter om min vän, julia örnstedt .

www.nogg.se/dumfia

happy söndag .


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ah, Tom & Jerry kex.. vilka barndomsminnen haha XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback