hemlängtan :(

Jag har inte haft någon hemlängtan alls under tiden jag har varit här i USA. men den senaste veckan har jag tänkt på min familj och vänner otroligt mycket och längtat hem så sjukt mycket.

Eftersom mina föräldrar har varit jugoslavien och hälsat på släkten har jag inte kunnat prata med dem , men idag ringde pappa mig.
Det var skönt att äntligen få höra hans röst . men även väldigt jobbigt. Jag började gråta lite när han berättade att mamma har drömt om att jag längtar hem och att hon vill att jag ska komma hem så hon kan få krama mig. Att de inte riktigt kan förstå att det var över 7 måndersen vi sa hejdå.

Så nu ligger jag här i min säng och lipar som en bäbis. Jag vill bara hem just nu. Hem till min familj, mitt min mamma och min pappa.


Kommentarer
Postat av: fia.

men älskling. du är underbar och det kommer att gå över och bli bra. du är stark som har hållit i sju hela månader. min breakdown kom ju efter två och en halv så du är ju rena stålkvinnan som har hållit dig såhär länge genom allt med bridget och allt med.

du är bäst min julia , du är min bästa vän och älskling. all for you

Postat av: fia .

men älskling. du är underbar och det kommer att gå över och bli bra. du är stark som har hållit i sju hela månader. min breakdown kom ju efter två och en halv så du är ju rena stålkvinnan som har hållit dig såhär länge genom allt med bridget och allt med.

du är bäst min julia , du är min bästa vän och älskling. all for you

2008-04-08 @ 05:52:41
Postat av: fia .

du är bäst min julia , du är min bästa vän och älskling. all for you

2008-04-08 @ 05:53:20
URL: http://www.nogg.se/dumfia
Postat av: fia .

du är bäst min julia , du är min bästa vän och älskling. all for you

2008-04-08 @ 05:54:07
URL: http://www.nogg.se/dumfia
Postat av: fia .

jag finns här för dig , nu idag , imorgon och om sjuttiofyra år. julia&fia power

2008-04-08 @ 05:54:52
URL: http://www.nogg.se/dumfia
Postat av: Jenny

Gumsan!!! Vi finns alltid kvar här för dig...å du har ju som sagt fixat dessa 7 månader galant, kommande tid kommer att gå superfort, jag lovar!! Snart ska du ju iväg på semester å sen är det bara dem härliga sommarmånaderna kvar!! Det här fixar du!! Men det är ju inte konstigt att du längtar efter din familj, vore ju konstigare om du inte gjorde det!! :) Vi längtar efter dig med men vet att du har det bra där du är med!! LOVE YOU!!!

2008-04-08 @ 17:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback