julia, den blivande hemmafrun!

Ända sen jag var liten har det funnits två saker jag har kunnat tänka mig att jobba med.
Det ena har varit polis och det andra har varit hemmafru.

Alla har alltid sagt att det skulle vara skittråkigt att vara hemmafru och att man inte har någonting att göra hit o dit.. bla bla blaaa..
Men nu bor jag hemma hos en familj där mamman är hemmafru. och jag gör allt som hon gör.
så jag lever i princip som en hemmafru också. och jag ääälskar det.
Att åka och handla , gå ut och gå med hunden , laga godamiddagar , vara med kidsen (då ska det vara mina egna och inte någon annans) etc etc.

kan det bli bättre? nej, det kan nog inte det.

så alla män där ute, om ni vill ha en väldigt bra hemmafru så maila mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback