Lördagens bravader!

Jag o Sandra åkte in till Georgetown när vi hade vaknat och nyktrat till lite. Strosade runt på gatorna och tog en lunch på en uteservering, väldigt mysigt!

Sen var det raka vägen hem för att börja party ladda igen! Vi drog iväg till ponkarna runt 9 snåret och korkade upp!
Förfesten var lika rolig som i fredags, samma folk igen =) dock var inte fisen med eftersom hon jobbade, tråkigt!

När vi alla skulle ut till taxin pissade det regn så vi fick springa ut till bilarna! Jag sprang så jävla fort så när jag öppnat taxi dörren sprang jag rakt in i den! Det slutade med en krossad läpp och lite blod, men va fan! det går över när jag gifter mig!

Vi drog även till samma ställe i adams morgan och festade loss natten lång!
Jag, Sandra och ponkarna stannade kvar en timme efter stängning och festade med personalen! ;)
Sen nalkades det efterfest hemma hos killarna... vi ville ju såklart festa så länge som möjligt så det blev party in i det sista.. tills man ofrivilligt slaggade i soffan ;)

image859

image860

image861


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad skoj vi haft!!!!!!!!! kom upp snart igen:)) kiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback