Måndag.

Min familj har antagligen bestämt sig för att ge bort våran hund nu eftersom den typ attackerar tjejernas kompisar. lite sorgligt faktist, även om jag oftast kallar den för hundhelvete!

Annars har dagen rullat på hyffsat snabbt. Min uppgift för dagen var att laga köttfärslimpa och potatismos och jag kan berätta att det blev förbannat gott! :)
Mina matlagningsskills har blivit så jäkla bra. Från att ha varit en bortskämd snorvalp som aldrig ens gjorde min egen frukost är det nu JAG som kommer glänsa med mina kunskaper när jag kommer hem (nej, mamma & pappa, jag lovar inget.. bara konstaterar)

Kvällen har jag och min kompanjon Fia spenderat ute på min altan tillsammans med flingor, kanelbullar, uno spel och killsnack.

image849


Kommentarer
Postat av: Micki

piller?! vadå för piller? var köper man det??
:D:D

Postat av: Johanna Karlsson

Kom hem! Vi börjar om igen! Vi glömmer allt! Om du vill vara min vän (igen) Kom hem! Saknar dig!

2008-04-22 @ 18:39:30
Postat av: Jenny

Stackars lilla panda....kommer nog trots allt bli lite tomt hos er utan henne tror jag! Men skönt att ha hela saker och torr säng iallafall! ;)

2008-04-22 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback