mycket lyckad fredag!

Idag har varit en väldigt bra dag.
Eftersom jag inte har någon mobil längre så har jag inte heller någon klocka som väcker mig på morgonen, därför kommer fia hit varje morgon och väcker mig klockan 9.30. men idag vaknade jag av mig själv och upptäckte att klockan var över 10. antog då att fia beslutat sig för att ge oss sovmorgon så jag stannade i sängen.

klockan 1 började jag jobba. men Lisa skulle iväg så hon sa att jag kunde göra vad jag ville fram tills ungarna kom hem vid 4. så självklart stannade jag ytteligare några timmar i sängen !

När kidsen kom hem gjorde jag läxor med dem i ca 30 minuter och sen kom Lisa hem , då gick  kidsen ut för att leka och jag o lisa satte oss i köket och snackade i 2 timmar , sen kom bill hem och då käkade vi :)

Vid 7 kom Fia hit och hämtade mig. Då åkte vi bort till Frida och Paul. Vi sa hej till alla deras vänner och sen åkte vi alla och bowlade. Det var riktigt roligt. Vi var 13 personer mellan 19 - 26 år typ.
Jag kan väldigt stolt säga att JAG vann bowlingen. inte illa pinkat av minstingen i gänget!
Efter det åkte vi alla hem till Frida och Paul igen för att spela lite spel och ha det skoj.

bra start på helgen som ni ser , hoppas resten blir lika bra.
imorgon ska jag jobba på förmiddagen, sen blir de utgång på kvällen.
på söndag är det min älskade fias birthday och då ska vi fira genom att gå ut och äta med hennes värdföräldrar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som du har det toppen!! Hälsa alla! Å glöm inte säga BAAAAAAA från mig me...hahahahahaha!!!! ;)

2008-04-05 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback