saknar mamma o pappa

Sandra är hemma i Princeton.. Fia är i NY...  Så jag är helt själv (har inga andra kompisar) haha!
Skulle träffat Noah ikväll men det blev ändrat till imorgon.. Så jag har haft en lugn kväll med datan. Det funkar ibland det med!

Fias familj kom till NY idag.. Så sjukt underbart var det att träffa sina föräldrar sa hon!
Jag är grymt avundsjuk. Har inte träffat mina älskade päron på 8 månader. usch va jobbigt det är.
Skulle allt vilja ge både mamsen o papsen en bamsekram.. men men, min dag kommer den med.
Hade det inte vatt i Thailand hela sommaren kunde de ju kommit och hälsat på mig..men jag får se dem den dagen jag kommer hem! Det är inte så illa pinkat det eller ;)s

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men du, sag till om du vill hitta pa nat nan dag.
Jag har inte precis sa mkt att gora om dagarna nu heller ^^)

Postat av: Jenny

Saknar dig som fan me, även om det inte är såå längesen vi sågs!! Njut av tiden i USA för här hemma har tiden i stort sett stått still sen du åkte för några månader sen....så lite händer det här!!! Så jag är avis på dig!! PUSS

2008-04-30 @ 20:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback