sommaren är häär!

Dagen började med att jag blev väckt av en damsugare eftersom städerskorna var här idag. Sen kom Fia hit så gick vi ut och gick som vanligt. Jag fick äntligen inviga min nya träningskjol eftersom det var ca 20 grader i morse!

Sen kom jag hem och satt lite vid datan och duschade och allt det där. När jag skulle börja jobba sen hade inte Lisa nått speciellt som jag kunde göra så hon frågade om jag ville ta Panda på en runda. Sagt och gjort , Jag, Panda och ipoden i högsta hugg!
Det var så uuunderbart väder så jag gick en riktigt lång runda. Jag har så sjukt bra musse på min ipod så jag gjorde precis som Sandra, körde lite schyssta moves ibland och sjöng högt i refrängerna!

När jag kom hem igen var jag halvdöd och kände mig som en stor svettpöl så då tog jag en välbehövd vilopaus!
Sen var det dags att fortsätta jobba , vilket innebar att vänta på Allison i skolan eftersom hon hade sånglektion, så jag satte mig ute i gräset en halvtimme och solade , sen traskade vi hem! Ingen bil här inte!!!!

Sen fixade jag ihop lite käk (äggröra + leftovers) till familjen så satt vi ute på altanen och njöt av min goda middag :)
Efter det kom Fia och hämtade mig så åkte vi bort till Tysons. Jag kom hem med två pike tröjor och Will & Grace säsong 3 & 4. Nu har jag bara säsong 7 kvar att köpa och sen är hela serien i mina ägor!

Jag verkligen avgudar mitt jobb !

jag & allie kör lite poser påväg hem från skolan!
image835


Kommentarer
Postat av: emelie

härlig bild .snygg klänning du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback