the best music ever

Efter många undersökningar kan jag nu konstatera att jag antagligen har världens bästa musiksmak! Grattis till mig själv!
Jag lyssnar på mina ipod minst en timme varje kväll innan jag ska sova, bara för min musik är så sjukt bra.
Just nu håller jag på att ladda hem och lägga in nya låtar på ipoden. Det blev en väldans blandning av låtar men ack så bra :)

westlife - something right
jesse mccartney - leavin'
leona lewis - bleeding love
linkin park - numb
ace of bace - i saw the sign

sådär ja, nu ska jag lägga mig o njuta. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej !
Brukar läsa din blogg ibland om det ljuva au-pairlivet..... Bra musiksmak... måste även tipsa om Better in time med Leona Lewis, bättre än Bleeding love...

2008-04-21 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback