Tisdag

FAN!
Washington Capitals förlorade den sista och avgörande matchen mot Flyers ikväll!!!!
Jag som hoppades på att detta skulle bli ett hyllnings inlägg till Bäckström, men nej... så blir det tyvärr inte.
Men hatten av till honom ändå. Han har gjort en grymt bra säsong och han fick mig att börja gilla hockey. inte illa det :)

Idag har jag inte gjort så himla mycket, Jag var och handlade och lagade mat. Sen satt jag och Lisa mest och snackade, Hon sa till mig att hon kommer bli väldigt ledsen när jag åker hem eftersom hon ser mig som hennes dotter! awe, det kommer bli tungt att lämna dem.

Ikväll har jag och Fia haft våran numera traditionella unokväll. Väldigt trevligt och väldigt mycket utklassning från min sida :)
Nu ligger jag här med lappen i knät och kollar på de nya Desperate Housewifes avsnitten.

2 dagar till Sandra kommer. Wiiiiie!


Kommentarer
Postat av: Errkilaine

Tycker vi ska sjunga en hyllningssång till bäckis! Kan du skriva första raderna så tar jag över sen..?
Släpp till bara ;)

2008-04-23 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback