Tommy i Pippi Långstrump

Grillningen hos Fia var trevlig. För att få det lite lugnt tog vi med oss alla kidsen ner till källaren för att kolla på Pippi Långstrump. Jag berättade för Fia om när jag hade lunch med Tommy i Pippi Långtrump i Spanien för nått år sen.

Jag: Han såg exakt likadan ut som han gör i filmen.. men han var typ ung, Jag skulle gissa på att han var runt 35?!
Fia: Jasså, var han?
Jag: Ja, jag tror det.. men hon som spelar pippi är ju svingammal, över 60 minst!
Fia: HA HA , det kan hon ju inte vara, det kan ju inte skilja 30 år på dem!!! HA HA! Fan va du är trög!

Då fick jag tänka ett steg längre och konstatera att det kanske stämde. Jag hade nog fel. För de ser ju ut att vara lika gamla i filmen.
Jag vet dock inte om det är pippi som ser gammal ut eller tommy som ser ung ut?
Någon som har ett svar på detta?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Det skiljer två år mellan dom. Tommy är född 57 och Pippi 59 =)

2008-04-20 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback