Framtiden

Snart är det hemfärd som står på schemat. Vad ska man göra när man kommer hem då? Jag är ju arbetslös. Inte nu, men sen. Det enda jag vet är att jag bara vill koppla av den första tiden hemma. Träffa kompisar och familj. Inte tänka på något annat. Men sen måste man ju faktist ha en inkomst. Jag kan inte vara arbetslös forever. Jag måste ju ro in med lite casheter på kontot. Jag ska söka in till polishögskolan i september med. Vet redan nu att jag inte kommer komma in men det kanske är bra att visa intresse tidigt? Sen hoppas jag att jag saknar usa så mycket att jag flyttar tillbaka hit. I think I belong here. Men det får tiden utvisa.

Så om du har ett jobb ledigt för mig så hör av dig. Helst ska det vara jävligt bra betalt, ha med djur att göra, ingå grymt bra förmåner, goa arbetstider, mycket resande och jag tackar inte nej till en tjänstebil. Ja, mycket mer än det söker jag inte efter. har du jobbet för mig? Ring! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka söta djur på bilden =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback