Fredag

Jag gick över till Craig vid 5 idag. Sa hej hej till Frida men sen åkte hon hem. Det var hyffsat lugnt eftersom Brewster (5 månades bäbis) sov när jag kom. Annika & Heidi var på playdate hemma hos mina kids. Ingrid tog en nap och Hank var hos grannarna. (Ja, de har 5 kids och ja, de har svenska rötter vilket märka på vissa av namnen)
Men tillslut var alla kidsen hemma och Brewster vaken. Det är verkligen a lot of work to ta hand om ett spädbarn. Byta blöja, mata, bära på etc etc. Eftersom Brew oftast inte gråter när man bär på honom så blir det lätt att man håller han hela tiden. Och det är inte lätt. Första gången jag passade honom hade jag sjuk träningsvärk men det blir lättare och lättare. Iaf så skulle jag slutat 7.30 och då åkt med Frida och Paul hem till Mikaela men det drog ut på tiden och jag var inte klar förens 8.30.

Tillslut kom vi hem till Mikaela vilket var skoj. Männen satt nere och gjorde what ever och vi svenska flickor satt upp och hade trevligt. Efter midnatt var vi alla trötta så då var det dags att  åka hemåt.

Imorgon jobbar jag mellan 11 - 4 så jag hoppas att det eär soligt så jag kan ta med mig glinen till poolen. På kvällen kommer jag nog åka bort till Tysons. Kanske shoppa lite och kolla på en film. Förhoppningsvis blir det resturangbesök på Neisha Thai med, längesen jag åt en pad thai nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart så, snart, är du hemma !!!! Pusspuss

Postat av: Jenny

nu är jag hemma i hylte igen...stannar nog hela nästa vecka med så skicka ett sms om du vill att jag ska ringa! alltid skoj att prata med dig ju!! :) PUSS

2008-08-02 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback