fredag

Idag tog jag med mig glinen till poolen. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge eftersom de stängde pga. åska (vilket inte jag hörde ett ljud av, anar att de ville ha en kort jobbardag) Vi åkte hem och tog ett mellanmål och sen åkte vi bort till parken så de kunde få springa av sig lite. När jag satt där på bänken hörde jag någon prata svenska. Jämte mig stod en kvinna i kanske 30 årsåldern med hennes två små söner och pratade. 'Heej, ni är svenskar hör jag :)' så babblade vi på ett tag tills de skulle åka hem. Hon hade bott i NY i 9år och jobbat för FN men det senaste året har hon och hennes amerikanska man bott här i Arlington.

Nu är jag och familjen precis hemkomna från Sushi Zen. Det blev resturangmiddag ikväll med för våran del. Jag är inget big fan av sushi så jag käkade kyckling istället.
Även om det är fredag kväll ska jag nog stanna hemma. Kanske åker och hyr en rulle eller något. Jag är för trött för att göra någonting annat.

Här kommer lite bilder från idag







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback