gårdagen

Middagen igår var skitgod. Jag käkade pasta med lax och rosa vodkasås. Fick tårta med ljus också. Sen var jag mätt som en plätt. Familjen hade med sig presenten till mig. Fick en jättefin scrapbook med bilder från mina 6 månader hos dem. Blev jätteglad för det. Jag var lite besviken att Brad Pitt eller någon annan kändis inte satt vid bordet jämte oss men precis när vi körde ut från parkeringen kom en kändis ut från resturangen :) Okej, jag hade ingen aning om vem han är. Men han har varit Vice President i USA och Lisa & Bill sa att han här väldigt känd. YES!

Efter middagen släppte de av mig hemma hos Brian. Var väl ca 20 pers där eller nått sånt. Mycket trevligt hade jag. Var väl hemma vid halv 4 i morse skulle jag gissa på. Känner inte precis för att jobba idag men jag har ju inte så mycket val.
Lägger upp lite bilder från middagen senare idag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Förlåt att jag glömmde gratta dig julia . men massa grattis till dig (L)

Postat av: Sara

Hej det är IDa!!



GRATTIS JULIA!!! hoppas att du hade en riktig bra födelsedag!!

Ha det jätte bra =)



Puss puss

2008-08-16 @ 15:21:31
URL: http://saritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback