jobbar

Jag jobbade ju som sagt ikväll. Inte så himla jobbigt eftersom kidsen mestadels lekt nere i källaren. Sen lagade jag middag till oss. Ris och kyckling. När jag var färdig med allting och gav girlsen deras tallrikar så tappar Allie självklart sin tallrik i golvet ute på altanen! Jag hade endast ätit frukost idag så mitt humör var inte det bästa!  Så jag fick ge henne min mat och laga ny mat åt mig själv. Lagom skoj.

Imorgon, 08.00, ska vi ner till DC och åka med ankan. Turistning numero uno! Det är en bil som ser ut som en båt. Först kör den runt inne i DC och visar sånt man behöver se, typ vita huset. Efter det kör den ner i vatten och då blir den till en båt. Det ska faktist bli roligt även om jag sett monumenten ett antal gånger. Ska försöka ta lite bilder och visa er. Anledningen till att vi gör detta är för att Bills familj ska få se DC.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback