kvällstankar

Jag vill verkligen inte åka tillbaka till Sverige. Jag vill inte inse att om exakt 14 dagar är jag hemma i Hyltebruk. TVÅ VECKOR! Det är ingenting. Det kommer ju gå äckligt fort.

Jag är uttåkad och ledsen nu så det är nog bäst att jag försöker sova. Jag önskar att Tyler inte åkte till beachen denna helgen. Jag önskar att Frida var tillbaka från Sverige. Jag önskar att Sandra bara var ett samtal bort. Varför är allt som det inte ska denna helgen?

Kära vänner, ni vet att jag älskar er till månen och tillbaka. Ni är inte bortglömda bara för att jag är här borta.. och vill stanna här borta. Jag vet vilka mina bästa vänner är, ni vet nog själva vilka ni är, och er kommer jag ALLTID ha kvar. Jag tänker på er varje dag och längtar självklart otroligt mycket efter er. Ibland längtar och saknar jag er så mycket att det gör ont. Hoppas ni vet det ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

du får läs amin blogg juliiiia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback