Måndag

Idag tog jag med kidsen till poolen för lite plask och lek. Det blev varken plask eller lek för min del eftersom jag inte vill blöta håret. Nu låter jag som en kärring men jag hade precis duschat. Det borde vara förståligt.
Kom hem och käkade mycket god grillad lax och sallad med familjen. Efter det hoppade jag in i kärran (faktist en volvo) för att köra bort till Frida och Paul. Kollade på filmen definitely maybe. Jag kan tyvärr inte rekomendera den. Skit tråkig! Slöseri med tid. eller jo.. va fan, den är värd att kolla på. Ryan Reynolds är ju sjukt snygg. Så om du är kille, se inte denna filmen.

Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Ha en toppen dag!

Postat av: Jenny

vi köpte bla den filmen i thai....har inte kollat på den än...hmm...men tyckte du det va sådär tycker väl jag att den är skit....jaja, får väl se! glöm inte skicka bild till mig! puss

2008-08-05 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback