Måndag

Ikväll har jag varit hemma hos Jane. Hade inte träffat henne sedan 4th of July så det var verkligen dags att ses igen. Vi hade både myyycket att berätta om allt som hänt sedan sist vi sågs. Vi satt ute på bakongen och pratade på som aldrig förr. Jag fick även en födelsedagspresent av henne. Världens gulligaste sak som man hänger på väggen. En dekoration kanske man kallar det? Det stod 'Good friends are like stars. You don't always see them but you know they're always there'

haha, denna bilden är från första gången jag och Jane träffades.


Nu sitter jag här i sängen och sliter med Lisas bday present. Hon fyller år imorgon. Jag har gjort ett fotoalbum till henne. Så jag försöker bara komma på något fint att skriva på första sidan. Vill ju inte låta för desperat men jag vill berätta för henne hur mycket jag älskar henne och att jag uppskattar allt de gjort för mig.

Kommentarer
Postat av: momo

HAPPY BIRTHDAY TO LISA ! ! ! önskar Julias mormor. KRAM till ALLA.

2008-08-19 @ 19:35:56
Postat av: Johanna Karlsson

Jag saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback