Poolsnack :)

Idag tog jag med glinen till en stor park. Det var skittråkigt för min del så efter en timme bad jag dem hoppa in i bilen igen och körde bort till poolen.
Igår när vi var vid poolen var det ett gäng killar som spelade basket i poolen (vattenbasket?). Blandannat en riktigt läcker simtränare, men allefall, jag ligger i min solstol och jobbar på brännan när jag hör någon ropar över hela poolen 'THIS IS FOR YOU'. Så jag kollar upp från min tidning och en kille i vattnet vinkar till mig precis innan han sätter bollen i nätet. 'THANK YOU' skriker jag lite generat tillbaka innan jag gömmer mig bakom tidningen igen.
Idag gjorde han samma sak.. Jag tackade åter igen och sen vågade han inte säga så mycket mer till mig. När jag börjar vika ihop våra handdukar ser jag han komma mot mig för att snacka.. ' Sooo, do u get paid for hanging by the pool with the kids?'  Ja, det får jag ju faktist. Så frågar han lite bla bla.. sen säger han ' My friend over there with brown short hair is having a party on saturday. U should come!' Yes. Killen med det bruna håret är simtränaren! 
Så jag får väl se om jag lyckas samla mod och gå dit helt själv.
 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart du måste gå!!! Men du får fan inte bli kär nu igen så du inte kommer hem.... ;) PUSS

2008-08-07 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback