Sandra är påväg hem


Pratade med Sandra för ca två minuter sedan. Sista gången vi pratar med varandra innan hon är på svensk mark. Kan inte förstå att hon är påväg till flygplatsen NU. Jag kommer ihåg för ca 1½ år sedan när Sandra försökte övertyga Mia om att skicka in en application till Au Pair in America. Mia tvekade lite men sa sedan nej. Då gick övertalningssnacket över till mig. Jag sa bestämt 'nej, aldrig i livet. Det är ingenting för mig'.  och nu sitter jag här, överlycklig för att Sandra lyckades övetala mig att göra det. Även om vi inte varit i samma stad har det varit underbart att veta att Sandra finns hyffsat nära mig. Att kunna ha någon att ringa när man behöver snacka med, någon som förstår allt man säger. Någon som vet hur det är att vara Au Pair. För det är inte så jäkla lätt och glidigt som alla tror.  men nog om det, nu är allefall Sandras au pair-år slut. Ha en bra flygning hem gullet och hör av dig så fort du är hemma :)

Nu ska jag öppna min allra sista bullenskorv. Jag vet att du med älskar det Sandra så jag ska äta för oss båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback